U službi građana općine Lukavac
Servisne informacije za dan 31.12.2019. god.

Odvoz smeća danas se odvija po ustaljenom rasporedu u danima praznika srijeda i četvrtak odvoz smeća će se odvijati po ustaljenom rasporedu. Radnici koji rade na održavanju čistoće javnih površina većim dijelom su raspoređeni na čišćenje zelenih i asfaltnih površina. 

Zimska služba: Svi ljudski i materijalno-tehnički resursi su u pripravnosti, a obezbijeđena je i dovoljna količina posipnog materijala. Svi putevi koji su u nadležnosti J.P. ”RAD” Lukavac su prohodni. Pozivamo vlasnike putničkih i teretnih vozila da prilikom padanja većih količina snijega sklone svoja vozila iz prometnih ulica kako bi nesmetano mogli obavljati poslove održavanja Zimske službe.

Najčešći uzrok zbog kojeg građani ostaju bez vode je smrzavanje vode u dijelovima internih vodovodnih instalacija, koje nisu dovoljno zaštićene ili se na njima voda rijetko koristi, a čine je svi cjevovodi iza glavnog vodomjera. Za njihovo održavanje su zaduženi korisnici vodovodne usluge, te ih savjetujemo, da još jednom provjere žaštitu svojih vodomjera i vodovodnih instalacija.
Neophodno je da se blagovremeno izvrši zaštita od mraza vodomjernih mjesta i instalacija, tako što će se vodomjer i otkrivene cijevi obložiti odgovarajućim termo izolacijskim materijalom – stiropor, staklena vuna i sl.

Stanje vodosnabdijevanja gradskog i prigradskog vodovodnog sistema kojim upravlja J.P “RAD” Lukavac danas je otežano (sa povremenim zatvaranjem određenih zona), a zbog ograničene isporuke vode (tehnički problemi) sa filter stanice Modrac – GIKIL, koja je u vlasništvu GIKIL-a. U okviru redovnih aktivnosti tim radi na praćenju stanja i održavanju vodovodne i kanalizacione mreže. Timovi su svakodnevno na terenu na praćenju i mjerenju protoka vode.

Obavještenje: Voda iz gradskog vodovoda Lukavac ne zadovoljava kvalitetu propisanu prema Pravilniku o higijenskoj ispravnosti vode za piće, ali se kao takva može koristiti za higijensko – sanitarne potrebe. 

Isporuka i distribucija toplotne energije uredna, a svakodnevno se vrši obilazak i kontrola ispravnosti rada podstanica. Korisnici toplotne energije, dužni su o svom trošku sistematski održavati i kontrolisati kućnu toplovodnu instalaciju, a u slučaju kvara za vrijeme sezone grijanja brzo otkloniti kvar ili havariju. Podsjećamo korisnike usluge centralnog grijanja da je prema zakonu o korištenju, upravljanju i održavanju zajedničkih dijelova i uređaja zgrada TK, obaveza Upravitelja zgrade da u saradnji sa predstavnicima etažnih vlasnika, održava zajedničke dijelove instalacija centralnog grijanja.

Održavanje ulične rasvjete vrši se po nalogu nadležnog organa u Lukavac Gradu.

Za primjećene kvarove na vodovodnoj, kanalizacionoj mreži u dijelu koji pripada J.P. Rad Lukavac molimo građane da prijavu izvrše na telefon broj 035/ 555-096 kako bi nadležne službe blagovremeno intervenisale.